lördag 21 april 2007

Låt oss säga att man är på väg hem från krogen, och en dam är på väg åt samma håll. Man går så där jobbigt nära varandra. Är det då okej att stanna upp och hälsa på damen i fråga med frasen "Hej, jag är inte hagamannen, ska vi åt samma håll?"

Hon svarade kort och koncist och tog upp sin mobil och ringde en kompis. Kan det vara så att jag fullt ut tagit steget från att vara måttligt charmig till att bara vara jävligt konstig?

Det var hursomhelst en trevlig afton! Förutom en lite tönt som stod och spelade Allan när jag skulle ut och röka. Jag hörde honom säga att han var så "jävla förbannad" och att han skulle kunna "smälla på den där jävla nazzen på käften". Jag såg att det var mig han pratade om, så jag gick fram till honom och hans kompis och ställde mig precis bredvid honom och tände en cigg. "Han kommer nog slå dig på käften snart", viskade den ena till den tuffa. Efter en lång tystnad, jag hann börja på min andra cigg, så gick de därifrån.

I övrigt var det en trevlig kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Jag hade hakat på! Rakt av!

Anonym sa...

Läget!en tjej undrar om hon kan få hjälp att ..resa ,.lite? ganska snart tack på förhand Lina Kontakta o765500647 lämna ej ut

Anonym sa...

Läget!en tjej undrar om hon kan få hjälp att ..resa ,.lite? ganska snart tack på förhand Lina K ontakta o765500647 lämna ej ut
till lutas